Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Maxime - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Maxime - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Maxime

08 April 2013 | Nederland, Pijnacker

Zo. Daar gaan we weer, tenminste morgen dan! Koffer (vandaag pas) ingepakt en nog fftjes schoenen gelijmt, klamboe geïnpregneert en álle rompertjes en flesjes (gekregen van Opa&Oma en Tante Ingrid!) in de tas! Ohja, en wat kleding ;-)
Eerste malaria-tablet overleefd, aangezien ik vandaag moest beginnen en verder al begonnen met het 'accepteren' van beestjes! Zo zaten er vanmorgen 2 spinnen en een zilvervisje op de muur en zei ik niet eens: "IEWWW! MAMAAA?!", want ach ja als ik me bedenk wat ik daar ga tegen komen (en dat zonder mama...) stelt het niks voor!

Morgen is de dag van vertrek! Om 16:00 vlieg ik eerst naar Cairo, Egypte om een tussen stop te maken van een uur, en vervolg mijn reis in een ander vliegtuig naar Entebbe. Daar kom ik rond een uur of 4:15 aan (als alles goed gaat! hahahaha ;-)) en word ik opgepikt door een transfer van onze organisatie! Vlucht duurt in totaal 8 uur, maar met de ongveer 3 kilo drop die ik van Opa&Oma heb gekregen, en mijn iphone komt dat natuurlijk helemaal goed!

Ik zal proberen mijn blog up-to-date to houden, nou is Oeganda natuurlijk geen Cambridge ;-)

Ohja, ik verblijf in Jinja! Vlakbij het Victoriameer (begin of uitmonding, weet ik even niet) van de Nijl!

Nou, tot over 2 maanden dan maar!!

Dikke kus,
Max

  • 09 April 2013 - 15:12

    M@m:

    Nou, daar gaat-ie weer ... nu gelukkig maar voor twee maanden maar wel verder weg. We proberen je weer te volgen en conatct te houden via Skype, dit blog, whatsapp, sms'jes, bellen (zo net nog even op Schiphol, vlak voor het inckecken) en ook via een app op de iPhone kunnen we (bijna) precies zien waar je bent en hoe (verschrikkelijk) ver bij ons vandaan ... Heel veel succes daar en we zijn zo benieuwd naar je verhalen en plaatjes!

  • 09 April 2013 - 18:41

    Peter:

    Hi Max,

    Ik hoop dat je goed bent aangekomen,
    en dat je een goeie vlucht hebt gehad.
    Errug benieuwd naar je ervaringen in Uganda.
    Maarreh, 3 kilo drop, zijn Opa & Oma aan het bezuinigen ofzo? hahaha

    Ik ben nu een visje aan het grillen, helemaal lekker.
    Hoe regelen ze het eten bij jullie?
    Anders stuur ik je wel wat handy een-pans-gerechten,
    maar dan moet je wel effe een Appie in de buurt gaan zoeken.
    En anders: lees voor kip-slang, sla-bananenblad, zout-zand etc....

    Ga je foto's online zetten? Ik heb een maatje in Sudan.
    Hij stuurt afentoe foto's, ziet er errug gaaf uit, wil ik ook zien.

    Greetz, Peter


  • 10 April 2013 - 11:41

    Saskia:

    Hoi Maxime,
    hopelijk ben je goed aangekomen.
    ben zeer benieuwd naar wat je weer allemaal mee gaat maken,
    al zal het wel anders zijn dan in Cambridge.
    O ja, gefeliciteerd met je opa.
    liefs en groetjes van ons allemaal.
    frido, Saskia, tim, larissa en nils.
    trouwens voor enge beesten, zoals spinnen zijn er speciale vangbakjes, hebben wij ook in België, al heb je daar nu niets aan.

  • 10 April 2013 - 23:08

    Oma :

    Hoi lieve Maxime
    Ik hoorde van je moeder dat jij goed aangekomen ben.Ik bedoel daar en niet in de breedte of zo.
    Dan kan ik vanacht hoop ik maar weer lekker slapen.Toen jij onderweg was niet zo veel van gekomen.
    Ik wens jou daar een fijne tijd toe .
    Lieve groetjes van Oma B.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maxime

Blog om al mijn fantastische momenten/ervaringen (en misschien wel foto's met jullie te delen) van mijn reis naar: Oeganda!

Actief sinds 07 Maart 2013
Verslag gelezen: 463
Totaal aantal bezoekers 26135

Voorgaande reizen:

07 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

09 April 2013 - 09 Juni 2013

Travel 4 Change in Oeganda

Landen bezocht: